p.o. Dyrektor Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza w Zakopanem
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ZASTĘPCA DYREKTORA DS. INWESTYCJI I ROZWOJU
I. Określenie stanowiska:
1. Wymiar czasu pracy: cały etat.
2. Rodzaj umowy: umowa o pracę.
3. Miejsce wykonywania pracy: Zespół Szkól Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem , ul Droga do Olczy 26, 34-500 Zakopane.
II. Niezbędne wymagania dotyczące kandydatów:
1. Obywatelstwo polskie, obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zastrzeżeniem ar. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1282)
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak prawomocnego wyroku za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
4. Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. gospodarczych.
5. Spełnianie jednego z powyższych warunków:
• Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie;
• Doświadczenie w pracy w samorządzie z co najmniej 8-letnim stażem pracy.
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji.
III. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1. Znajomość:
• zagadnień zakresu administracji publicznej w szczególności administracji samorządowej;
• ustawy Prawo Budowlane;
• Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
• ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
• ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów prawa oświatowego oraz umiejętność stosowania ich w praktyce.
• Doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz rozliczania tych środków.
2. Umiejętność:
• Strategicznego myślenia, jasnego formułowania zadań i rozwiązywania problemów;
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet Office);
• Koordynowanie wielu działań oraz pracy w zespole;
• Umiejętność opracowywania planów, zarządzanie projektami i dokumentacją;
• Umiejętność sprawnego posługiwania się dokumentacją techniczną.
3. Zdolności organizacyjne.
4. Umiejętność współpracy w zespole.
5. Odpowiedzialność.
6. Kreatywność.
7. Dyspozycyjność, systematyczność.
8. Terminowość, odporność na sytuacje stresowe.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – przewiduje się zatrudnienie z dniem 01 grudnia 2024.
3. Praca na miejscu – w siedzibie ZSMS Zakopane.
4. Praca w warunkach biurowych / stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe (drukarka/kserokopiarka/niszczarka do dokumentów/telefon). Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe. Do uciążliwych czynników występujących na stanowisku należą: wymuszona pozycja ciała, obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, obciążenie wzroku, presja czasu.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji realizowanych przesz Zespól Szkól Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem w tym:
1. Opracowywanie analiz, ocen istniejącego stanu infrastruktury technicznej oraz prognoz i opinii dotyczących działalności inwestycyjnej pod kątem rozwoju Szkoły.
2. Przygotowanie propozycji rozwiązań inwestycyjnych.
3. Prowadzenie czynności w zakresie wyłaniania w trybie bezprzetargowym wykonawców dokumentacji projektowych, wykonawców robót, inspektorów nadzoru inwestycyjnego i innych uczestników procesu inwestycyjnego – zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu zamówień publicznych.
4. Przygotowywanie projektów zleceń i umów w zakresie przygotowywania i realizacji inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
5. Prowadzenie spraw dotyczących umów cywilno–prawnych związanych z przygotowaniem i realizacja inwestycji.
6. Wykonywanie czynności w ramach postępowań przetargowych z zakresu realizacji inwestycji w tym:
• Przygotowanie wniosków wstępnych;
• Kompletowanie dokumentacji projektowych wraz z przedmiarami i kosztorysami;
• Udział w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówień i istotnych postanowień umowy;
• Udzielenie wyjaśnień oferentom.
7. Udział w komisjach powołanych w ramach postępowań przetargowych.
8. Reprezentowanie Szkoły jako inwestora w procesie inwestycyjnym, w szczególności:
• Nadzorowanie procesu wykonywania oraz uzgodnienia zleconych dokumentacji i opracowań;
• Wykonywanie czynności i przygotowywanie dokumentów wymaganych przed rozpoczęciem robót;
• Wykonywanie czynności i dokumentacji oraz koordynowanie prac uczestników procesu inwestycyjnego w trakcie realizacji robót;
• Wykonywanie czynności i przygotowanie dokumentacji wymaganych dla oddania inwestycji do użytku.
9. Przygotowanie i udział w:
• Odbiorach dokumentacji projektowych i opracowań;
• Odbiorach robót;
• Odbiorach pogwarancyjnych.
10. Sporządzanie dokumentów przyjęcia i przekazania środków trwałych w ramach swoich obowiązków.
11. Udział w przygotowywaniu budżetu Szkoły w zakresie inwestycji.
12. Nadzór nad terminowością w zakresie prowadzonych spraw.
13. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań.
14. Prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu prowadzonych spraw.
15. Archiwizowanie dokumentacji dotyczącej inwestycji.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w ramach przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny, CV.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór - załącznik nr 1 do ogłoszenia).
3. Dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie).
4. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (kserokopia).
5. Zaświadczenie o niekaralności (osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia) (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).
6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia).
8. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Inwestycji i Rozwoju (wzór – załącznik nr 4 do ogłoszenia).
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko – Zastępca Dyrektora ds. Inwestycji i Rozwoju w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza w Zakopanem” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 listopad 2024r. w sekretariacie Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem, ul Droga do Olczy 26, 34-500 Zakopane, do godziny 12.00. Oferty złożone po dniu 14 listopada 2024r. nie będą rozpatrywane.
IX. Informacje o przebiegu naboru:
1. Rekrutację przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem.
2. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na stanowisko.
3. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną telefonicznie poinformowane o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Złożone dokumenty nie będą zwracane. Oferty niewykorzystane zostaną po okresie jednego miesiąca komisyjnie zniszczone.
5. Informacja o wynikach rekrutacji zostanie opublikowana na stronie BIP w chwili wyłonienia kandydata oraz umieszczone na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem.
Z upoważnienia p.o. Dyrektora
Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
Wicedyrektor
mgr Elżbieta Jankowska