Aktualności - Z życia szkoły

Wycieczka integracyjna uczniów 1 i 2 klasy szkoły podstawowej.

Z życia szkoły

W piątek 1 października 2021r. uczniowie klasy pierwszej i drugiej wybrali się na wycieczkę integracyjną do Nowego Targu. Najpierw udaliśmy się do rezerwatu przyrody „Bór na Czerwonem”. Spacerowaliśmy ścieżką edukacyjno – przyrodniczą aż do wieży widokowej. To była najciekawsza część trasy. Wśród wysokich drzew iglastych mogliśmy przez chwilę poczuć się jak w zaczarowanym lesie. Kiedy dotarliśmy na miejsce, usiedliśmy na ławeczkach i podziwialiśmy teren torfowiska. Następnie poszliśmy w stronę lotniska. Dzięki uprzejmości Pana pilota dowiedzieliśmy się różnych ciekawostek na temat maszyn latających. Dodatkowo udało nam się zobaczyć wnętrze samolotu. Kolejnym punktem naszej wycieczki było miasteczko komunikacyjne. Tam przypomnieliśmy sobie zasady ruchu drogowego jeżdżąc na rowerach i rolkach. Około godziny 13 wróciliśmy na obiad do szkoły. To był udany wyjazd, który jeszcze długo będziemy wspominać.